اولین نشست اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج کارکنان (شهید مطهری) در سال 1402، در قالب جلسه صالحین این شورا، با حضور 11 نفر از اعضاء در ظهر روز سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه، در محل سالن شورای سازمان مرکزی (طبقه اول) برگزار گردید.

در ابتدا آیاتی از کلام‌الله مجید توسط آقای مهندس صادقی تلاوت گردید و در ادامه، فرمانده پایگاه، ضمن خیرمقدم و دعا برای بهره‌مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان، مطالبی را با عنوان کلی «احسن الحال بسیج در سال ۱۴۰۲» مطرح نمود.

ایشان ضمن مباحث خود، به تبیین اصول قرآنی و ولایی در رابطه با بسیج پرداخت و شیوه‌های دستیابی به نگاه لیلة‌القدری در برنامه‌ها و اقدامات را تشریح نمود. شیوه‌های عبور از موانع و چالش‌ها و تبدیل تهدیدها به فرصت‌های رشد و بالندگی، با توسعه نیت‌های پاک الهی و تعمیق اخلاص، از دیگر محورهای مطرح‌شده توسط ایشان بود.

فرمانده پایگاه شهید مطهری، در بخش تبیین قرآنی ماهیت و عملکرد بسیج، به تدبر در آیات 172 تا 174 سوره مبارکه آل‌عمران پرداخت و ضمن مرور تاریخی وقایع جنگ احد، بسیجیان را مخاطب همیشگی دعوت پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم، در مقابله با جبهه کفر و شرک، تحت هر شرایطی عنوان نمود. دعوتی که همواره با فضل و رضوان الهی و هزیمت قطعی دشمن همراه می‌باشد.

مهندس پُرسا با اشاره به تعبیر والای حضرت امام خمینی ره در خصوص بسیج، به عنوان «لشکر مخلص خدا» و ویژگی «لشکربودن» و «اخلاص»، خاطرنشان ساخت که بسیج همواره باید نمادی پویا و استوار از قدرت، نظم، انسجام، ولایت‌مداری، آرایش جنگی، رعب‌آفرینی در دل دشمنان، اتحاد و انسجام درونی برای حماسه‌آفرینی و خلق زیبایی و فتح و نصرت را عینیت بخشیده و پیوسته در اندیشه ارتقای مراتب ایمان و مرتبه اخلاص خود باشد.

ایشان بر عدم غفلت بسیج در کسب دائمی آموزش‌های علمی و عملی و نیز مراقبت بر سلامت جسمی و روحی و نیز آمادگی‌های لازم تأکید نموده و از اعضای شورا خواستند برای تحقق این اهداف، همت و برنامه‌ریزی داشته باشند.

در ادامه جلسه، هر کدام از حاضران، به بیان نقطه‌نظرات و پیشنهادهای خود در جهت بهبود عملکرد بسیج دانشگاه پرداختند.

جلسه با ذکر صلوات در ساعت 14:30 به پایان رسید.

photo 2023 04 18 16 05 44

photo 2023 04 18 16 05 47

آمار بازدید

206807
 امروز565
 دیروز655
 This_Week3061
 This_Month14021
 تمام بازدیدها 206807