جلسه معاونین خواهر حوزه های ادارات 1401 دانشگاه.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5

 

گردهمایی معاونین پایگاه‌های بسیج ادارات کل و دستگاه‌های اجرایی حوزه شهید رجائی، به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد، در روز چهارشنبه 31 فروردین ماه 1401 برگزار شد.

در این مراسم که از ساعت 13 تا 14:45 به طول انجامید، جناب سرهنگ زارعی، فرمانده محترم بسیج ادارات کل شهید رجائی و سرکار خانم عرفانیان معاون محترم خواهر بسیج ادارات کل شهید رجائی و سرکار خانم دانشوری معاونت محترم خواهران سازمان بسیج کارمندان و جناب مهندس پرسا فرمانده محترم بسیج کارکنان دانشگاه فردوسی ، در جمع حدود 40 نفر از معاونین محترم پایگاه‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی، و همکاران بسیجی دانشگاه فردوسی، حضورداشتند.

جناب سرهنگ زارعی ضمن ابراز خرسندی از دیدار مجدد معاونین و آرزوی سلامتی برای ایشان، ضمن تذکر محوریت کار بسیج براساس ولایت و اتصال به کلام امام راحل و حفظ ارزشهای اصلی نظام و خدمت به مردم سخنانی ایراد نمودند .

ایشان در بخشی از سخنان خود به فرمایشات حضرت آقا در بیان جنگ دشمن که جنگ تبیین است پرداخته و گفتند جنگ ما درتمام زمینه ها ( اقتصادی – اعتقادی – فرهنگی و...) است تر کیب اینها همه ضربه­های زیادی را ازسوی دشمن متوجه ما کرده است . بنابراین در جنگ ترکیبی ، دفاع ترکیبی نیز لازم است و همه مردم از پیر و جوان – مرد و زن همه باید مشارکت داشته باشند .

دربخش پایانی این نشست جناب آقای مهندس پرسا فرمانده محترم بسیج دانشگاه فردوسی به ایراد سخن پرداخته و با توجه به فضای پاک و معنوی ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، از این ماه، به عنوان آموزگار سبک زندگی دینی یاد کرده و ضمن توجه‌دادن به معارف والای این ماه در قالب ادعیه و اذکار و اعمال، تفکر و تدبر در این معارف را راه بهره‌مندی از برکات این ماه برای استخراج مؤلفه‌های سبک زندگی توحیدی و ولایی ذکر نمودند. ایشان در همین زمینه، ضمن قرائت دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان و تدبری کوتاه در آن، به برخی شاخصه‌های فردی و اجتماعی و نیز جسمی و روحی مذکور در عبارات کوتاه این دعا برای اصلاح رویکرد به سبک زندگی دینی اشاره نمودند

در این جلسه تقویم زمانبندی جلسات معاونین خواهر پایگاههای مقاومت بسیج ادارات کل شهید رجایی در سال 1401 و جدول برنامه های ابلاغی تقدیم معاونین شد .

در این نشست، به مناسبت لیالی قدر و ایام شهادت حضرت علی علیه‌السلام، کلیپ ذکر مصیبت ومداحی زینت‌بخش جلسه بود.

جلسه معاونین خواهر حوزه های ادارات 1401 دانشگاه.jpg2

جلسه معاونین خواهر حوزه های ادارات 1401 دانشگاه

 

آمار بازدید

220913
 امروز119
 دیروز394
 This_Week2305
 This_Month11259
 تمام بازدیدها 220913