P ۲۰۱۸۱۲۳۱ ۱۰۵۲۵۴ PN

                                                              

در روز دوشنبه10/ 10 /97 همايش بصيرتي قشر بسيج كارمندي به مناسبت يوم الله نهم دي ماه با گردهمايي كارمندان از  پايگاه بسيج ادارات كل  ، دستگاههاي اجرايي ،دانشگاهها و بانك ها  به ميزباني سرپرستي بانك صادرات خراسان رضوي برگزار گرديد. 

 اين برنامه با حضور بيش از 300 نفر از بسيجيان كارمند و مديران محترم و همچنين سرهنگ كمالي رئيس سازمان بسيج كارمندان ، سردارغلام رضا  احمدي فرمانده اسبق سپاه امام رضا عليه السلام برگزار شد .

سردار احمدي ضمن عرض ادب به اين محفل بسيجي و برگزار كننده برنامه با ياد آوري توقع مقام رهبري از بسيجيان ، نمونه هايي از فرمايشات ايشان را به تاريخ 9 و 10 آذر ماه سال 69 جهت نشر مطالب به قرائت پرداخته و گفت بسيجي بايد ارزش و منزلت خود را دانسته و بدانند حتي اگر دشمنان بخواهند حتي چشم زخمي به انقلاب وارد كنند اگر بسيجي به اندازه وسع و به  اندازه وظايف محول شده اداي تكليف نمايد و انچه شايسته است را به نحو احسن انجام دهد چه بسا كه حتي به اندازه چشم زخمي  هم دشمنان عاجزند و نميتواند كاري انجام دهند .

وي در ادامه گفت با توجه بر فرمايشات رهبري و اعتقاد ايشان بر تحكيم معارف اسلامي و بصيرت افزايي دفاع از اسلام اهم تكاليف ديني بوده و جمهوري اسلامي از صدر عالم و تا ظهور ولايت عصر از جنس مقاومت بوده و هست و همه مشتركا براي حفظ اسلام بايد تلاش كنند .

سردار احمدي در ادامه سخنان فرمود رخداد حوادثي همچون بر هم زدن نظم امنيت ملي ، شما بسيجيان را بر اين وادار ميكند كه ضمن مطالعه دقيق اين جريانات در خصوص چاره انديشي عمل كرده و تنها به اين گردهمايي ها به عنوان اساس كار اكتفا نكنيد .

در پايان افزود برگرداندن افراد جوان و متعهد در عرصه هاي بسيج و بصيرت افزايي را اولويت كار بوده و گذشتن اسلام از پيچ تاريخي حوادث را به عنوان نقطه ويژه در جبهه استكبار جهاني نام برد كه دشمنان را در برهه هراس قرار داده است .

سرهنگ كمالي نيز در اين برنامه با گريزي به حوادث 88 و حماسه نه دي ماه از نقش و انسجام مردمي در كشور سخن گفت و بيان نمود فصل الخطاب بودن بيانات رهبري به عنوان سخن آخر براي مردم كشور است .

P ۲۰۱۸۱۲۳۱ ۱۰۳۴۴۳

P ۲۰۱۸۱۲۳۱ ۰۹۵۳۱۶ BF

P ۲۰۱۸۱۲۳۱ ۱۰۱۰۲۲

 

 

 

آمار بازدید

210722
 امروز246
 دیروز822
 This_Week2577
 This_Month1068
 تمام بازدیدها 210722